جمعه 14 اردیبهشت 1403

http://gilan.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/372552/IMG_0453%20(Custom).JPG

مریم بخشی :

فکرنوآورانه و تبدیل آن به کارآفرینی ازمبادی دستیابی در رونق تولید ملی است

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در نشست هفته جوان :

فکرنوآورانه و تبدیل آن به کارآفرینی ازمبادی دستیابی در رونق تولید ملی است

 

 

سرویس ورزش و جوانان موج برنا - برای ایجاد و گسترش شور و نشاط اجتماعی، بهره مندی ازفکر واندیشه خلاق ونوآورانه جوانان می تواند به رونق کاروتولید ملی بیانجامد .

مریم بخشی در اولین جلسه سازمان های مردم نهاداستان گیلان که با هدف پیش بینی تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه پرشکوه ترهفته جوان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان سخن می گفت ، از همگرایی و هم پوشانی سازمان های مردم نهاد در اجرای برنامه های استانی و ملی بعنوان مهمترین راهبردی پیشروانه یاد کرد و افزود:اگر چه با تنگناهای مالی بسیاری روبرو هستیم و سیل اخیر نیز بر مشکلات پیش رو تاثیر منفی گذاشته است ،با این وجود همچنان هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد با اتحاد و همدلی خود مردم سیل زده کشورمان راهمراهی خواهند کرد.
وی سرانه کارکرد سازمان های مردم نهاد استان گیلان را در ارزیابی های کشوری خوب ارزیابی کرد و گفت : جوانان خوشفکر استان مان که به جرات در سطح کشور زبان زد هستند ، باید در اجرای برنامه های شان کارکردی فراتر از این را داشته باشند تا بتوانیم دست برتر را در کسب امتیازهای وزارخانه داشته باشیم .
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان تبلوراین موفقیت ها را هنگامی قابل اعتنا ارزیابی کرد که کارکردهای سازمان های مردم نهاد به شکل گسترده ای ترویج و تبلیغ شود.
وی برگزاری همایش های مختلف کشوری درگیلان توسط سازمان های مردم نهاد را کارکردی تحسین برانگیز دانست و گفت : سطح کمی حضور جوانان دراین همایش ها از نکات منفی آن بوده که باید همه ی سازمان ها به این مسئله مهم توجه کافی کنند .
وی با تاکید براین نکته که باید بخشی ازفعالیت های نوجوانان و جوانان را در قالب رقابت هایی چون جی کاپ جهت دهی کنیم ، گفت :برای اینکه جوانان مان با انجام کارهای تکراری و گاهی بیهوده وقت خود را به هدر ندهند ،سازمان های مردم نهاد از مهمترین راهبردهای اثربخشی بیشتر نسل نوپای جامعه خواهند بود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در بخش دیگری ازسخنان خود به جذب 60درصدی اعتبارات حوزه جوانان اشاره کرد وگفت :اگر چه قوانین سخت بانک ها در جذب بهنگام اعتبارات مشکلاتی ایجاد میکند ،اما باید با اخذ همه ی اعتبارات تخصیصی ،راه را برای ورود اعتبارات جدید بازکنیم .
بخشی با تاکید براین نکته که فرایند و برآیند هرکاری باید به شور ونشاط اجتماعی بیانجامد ،از خانه جوان بعنوان پایگاه و مرکز ایده پردازی و تفکر خلاق یاد کرد و افزود:در کنار انجام همایش های فرهنگی و ورزشی ،تبدیل ایده های نوآورانه به کار نیز از دیگر مبادی تولید شادی و نشاد در جامعه خواهد بود.
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna